Små lätta tassar..

.. trippar omkring, först på ena sidan coh sen på andra sidan sängen. Mamma och pappa sover så han trippar vidare ner för trappan, leker liten stund men kommer snabbt upp igen. "Mamma går inte" Viskar han och lägger en liten bil vid mitt ansikte..

Ja då var vi vakna. Alla 3, ja pappa får sova en sutnd till medans vi äter frukost. Havrebrödet jag bakade igår är fortfarande lite "Degigt", min älskling hade varit snäll och stängt påsen åt mig skulle vart öppen då drödet fortfarande var varm, men det kunde inte han veta.. Barnen har fått varsin skiva ändå, inget fel på smaken, lite svår att skära bara.
Själv ska jag nu ta en skål med musli och sen hoppa i duschen. Sen till jobbet, Yes jag längtar.. not. Börjar bli lite utmattad av att åka så tidigt och behöva göra så mycket. Som tur är så jobbar jag inte så sent..

Ha en bra Dag!

Kommentera här: