I Arkivet: Från skoltiden..

Satt och letade efter lite köksprojekt när jag hittade mina gamla skoluppgifter från gymnasiet.. Tänka sig att man tyckte att man var helt grym på den tiden.. inte precis något att hänga i julgranen men ändå rätt okey för att vara 16 år eller?



Detta är en resefolder jag gjorde, jag hittade på och skrev all text själv, tillochmed en logga gjorde jag..
Detta är fram och baksidan..



...Och detta är insidan. Jag minns att jag hade stora problem att få ihop mittendelen av bakgrunden, det var många timmars clone stamp och smuge innan jag fick till det...




Detta var en etikett jag gjorde för en egen påhittad dryck, Min idé var en Choklad energi dryck!
Så namnet indikerar båda vilket jag självtyckte var väldigt fiffigt..
Man ser inte så tydligt på bilden men detta blev faktiskt väldigt bra, jag fick imitationen av just flytande choklad..



Kommentera här: