Men. Halsont igen?!

Vaknade nyss med den där känslan i halsen igen.. Ont och torrt när jag sväljer. Jäkla skit. Har knaprat penecillin i 10 dagar och vart bra några dagar nu och så börjas det igen! Suck bara att sätta sig på vårdcentralen igen då.. Men inte idag, idag måste jag åka till jobbet. En stor kopp te och massa halstalbetter så borde jag klara mig. Hoppas verkligen inte att det har kommit tillbaka, borde inte ha gjort det men det är säkert en ny bakterie .. grr... hatar att vara sjuk.

Nåväl, som ni kanske märkt så har sidan fått ett nytt utseende, allt är inte klart ännu men jag siktar på att få det klart till ikväll.. själv är jag super nöjd, så här i mars slasket så ville jag ha något ljust och uppiggande istället. Nå vad tycker ni?

Ohh nu är te vattnet färdigt. Ha en bra dag!

Kommentera här: