Yes Dags för skola!



Äntligen torsdag och det betyder Skola!
Har nog aldrig längtat så mycket efter att få gå till skolan förut hihi. Men det är annorlunda nu, jag gör något som jag verkligen älskar (och så har jag betalt för det...) och så har jag varit hemma så länge nu att allt som är utanför hemmet är något att se fram emot! 
Har förberett madlåda till lunchen också, märkte att några av de andra tjejerna åt tillsammans i "cafeét" utanför klassrummet så jag vill försöka lära känna de bättre och också äta min lunch där. Så många tjejer i min ålder som delar samma intresse som mig är en dröm, jag ska väl lyckas få en vän efter skolans slut hoppas jag!

Nå nu är det dusch som gäller, sen plocka undan det sista innan Ayla kommer hit från förskolan. Hoppas det går bra idag, men barnen känner igen henne från dagis så det borde inte vara några problem..

Kommentarer:

1 Jonas:

skriven

Hej vännen, du är utmanad! ;)



http://jomari.se/2009/01/30/annu-en-utmaning/



Kramar

Kommentera här: