Sååå trött!

Ohh jag har verkligen ingen lust alls att gå ur sängen. varje centimeter av min kropp säger ifrån men jag måste.
Så nu sitter sonen och kollar på Dora, Melina och Christos sover fortfarande..
Ska väl ta och göra lite frukost och alla andra morgonrutiner men jag är så trött att jag bara satte mig framför datorn och stirrade. Skulle lagt mig tidigt igår men satt såklart uppe och pysslade med några saker till skolan. Jag är sån som vill att allt ska vara perfekt. Så även om vi gör uppgifter i skolan som inte hinner bli klara så brukar jag börja om helt från början när jag väl kommer hem, bara för att det blir så mycket finare då... tur att mina barn lägger sig tidigt så jag har tid att göra sånt då..

Tjingeling!

Kommentarer:

1 mammut:

skriven

Men du jag känner det samma i dag!

Det är inget väder för att gå upp.

Pussen

2 Jonas:

skriven

Varför låg du inte bara kvar då??



Kram

Kommentera här: