Inte ens en dag

I natt så gick jag upp 5-6 gånger då Melina grät i sängen. Och nu ikväll så har båda varit jobbiga att lägga... suck.. det är onda ögat., Jag är helt övertygad om det. Hela helgen när vi varit hos Teo och Dimitra så har de pratat om hur lätta våra barn är och hur dåligt deras dotter sover.. och vad blir resultatet? Jo att barnen börjar sova dåligt.
För er som inte tror på onda ögat så kan jag säga er att det är sant. Jag tror på det fullt ut. Pratar man tillräckligt mycket om något som är positivt så blir det negativt.

Nå nu har båda somnat verkar det som, det är iallafall tyst där uppe så jag håller tummarna att jag nu kan plocka undan här nere i lugn och ro. Snart är klockan 21 redan, undrar om det finns något bra på tv? Har ingen koll längre vad som visas på tv då jag för det mesta tittar på mina serier via datorn vilket i sig skapar problem då de är ljusår före än här i Sverige och när man väl slår på tv så är det oftast något som jag redan har sett.. Men vem vet kanske det finns något bra..

Kommentera här: