Handmålat Gratulationskort

Ingen sovmorgon. Det är priset man får betala med småbarn. Man får aldrig sovmorgon, inte ens på helgen. Så 6.45 gick vi upp och satte oss framför soffan, det är det enda jag orkar när det blir så tidigt. Läste för ett tag sen att små barn inte ska kolla på tv, men mina barn får alltid titta på tv och jag ser inte att de far illa av det, det finns faktiskt väldigt bra och lärorika barnprogram som tex. Dora, vilket även är den stora favoriten som min son tittar på just nu.. sitter som fastklistrad och följer jätte bra med när de frågar olika frågor så sitter han och svarar såå gullig!

Igår blev det inget bloggande, orkade helt enkelt inte, man blir helt slut är man kommer hem från en heldag i skolan. Är inte alls van att tänka så mycket hihi.. men det är en bra trötthet, man känner sig trött men stimulerad på samma gång.
Så igår när jag hade lagt barnen så tog jag fram min pyssellåda, en tjej på Christos jobb fyller år så de bad mig göra ett fint kort. Började med att göra en typ av pop-up låda men när jag väl kom till innehållet så blev det så fint i sig att jag bestämde mig för att det fick bli ett vanligt kort istället.



It's not perfect men den är handmålad, kan det bli mer personlig än ett handmålat grattiskort?
Jag är iallafall supernöjd och jag tror hon kommer bli det med! Nå idag så ska vi åka till Hara, var hela 2 veckor sen vi såg sist så det ska bli trevligt. Kanske jag skulle ta och baka en kaka kanske? MMmm First thing first, Frukost. Tänkte fixa lite goda amerikanska pankakor och sen väcka Christos så vi kan äta frukost tillsammans..

Vad ska ni göra idag?

Kommentera här: