"Det ser ju ut som ett sovrum"

Det var den första reaktionen min man fick när han såg vad jag gjort i tvättstugan. Jag visste redan innan att han inte skulle gilla det speciellt mycket men det är inte ett rum som vi är i speciellt ofta och det var den lösningen jag hade för tillfället.
Storstädade som sagt ur tvättstugan för några dagar sen och tog bort det förra "drapperiet" som vi hade då den började falla sönder. Dessa gardiner hade jag över, skulle haft dom i vardagsrummet från början men Christos gillade inte dom, för mycket "guld" för hans smak. Så eftersom dom redan var upplagda och färdiga för upphängning så fick dom hamna i tvättstugan istället. Jag är super nöjd, varför ska det inte kännas mysig och ombonat i tvättstugan? Man ska trivas i alla rum i huset, även dom man inte är i. Så här blev det. vad tycker ni? Är det helt crazy? Barnen verkar gilla det iallafall.. bra lekplats för kurragömma..


Före:








Och Efter..



Gardinen kommer föresten från Ikea och heter Felicia 349:-

Kommentarer:

1 jeanette:

skriven

Jag tycker att det blev mycket snyggare nu med gardinen..

2 Jonas:

skriven

Mycket snyggare... fan va duktig du är. ;)



Kram

3 veronica-ifokus:

skriven

Vad fint hem du har!!!!!!!!!!!

=)

Kommentera här: