Kan du låna mig 5 miljoner?

Sitter och blädrar i en ny inredningstidning som jag hittade igår i affären "25 underbara hem" heter den och visar reportage från hem från olika delar i världen, helt otroliga bilder och inspirerande att få "trender" från andra länder, en tidning som helt och hållet koncentrerar sig på inredningsreportage och inte massa småstrunt runtomkring. Om ni verkligen älskar inredning KÖP DEN! så bra tidning att jag nog ska ta och premenurera på den..

Nå nu till rubriken. Jag har för evigheter sen hittat ett gammalt nästan nedfallet hus från 1900-talet som ligger på en tomt 50 m från vattnet här i Bollstanäs med en underbar utsikt över Norrviken. Och jag är så förälskad. Tomten är stor, 4300 kvadrat som skulle kunna styckas i 3 stora bitar. Jag brukar kika in på annonsen då och då och jag är så kär i detta gamla hus.
Christos tycker jag är tokig som hela tiden byter åsikter, som gillar något i ena stunden och något annat i den andra. Men så är det nog när man är som mig, när man älskar inredning, jag gillar liksom allt! har olika perioder och just nu så lutar jag mot en romantisk dock stilren shabby chick stil. Och så är jag renoverings sugen..

Kan någon låna mig 5 miljoner som bara ligger och skräpar, Inte? nej trodde inte det heller.. suck..

Kommentarer:

1 Himlarum:

skriven

Hej!

En så´n fin blogg! Underbar familj du har!!!

Jag förstår din känsla! Jag har själv fladdrat fram- och tillbaka när det gäller olika stilar men nu älskar jag bara shabby chic!!! Och då blev livet så enkelt och nu är det bara shabby chic som gäller - för resten av livet! (hoppas jag för annars måste jag måla om allt som jag nu målat VITT!)



Kramar Ann-Helen

Kommentera här: