I'm simply the best

Morgon... 5 timmars sömn och en antydan till förkylning.. inte kul men så blir det när man sitter uppe hela kvällen och ritar. Kom i säng vid 2 tiden och hade gjort klart allt förutom kollaget, har alla bilder klara men ska bara sätta upp dom på ett papper.. Vi fick i uppgift förra veckan att rita av vår hall hemma som vi sen bytte med en klasskamrat, jag fick Jazz och jag har pulat med den nu till perfektion. Hoppas verkligen jag har lyckats läsa henne i vad hon vill ha. Känns lite spänt men det är ju bara en övning, övning ger färdighet!

Nå barnen är magsjuka och Christos är förkyld, jag än så länge mår rätt okey så jag kan ta hand om mina sjuklingar. Fick hämta dom tidigare från dagis igår då Melina hade kräkts, hon låg helt bortdomnad på en madrass på golvet stackaren...
Båda somnade när vi kom hem och har i princip sovit hela kvällen och natten. Vaknat några gånger och spytt en gång..
Men det är sånna tider nu.. var bara en tidsfråga..


Om ni undrar föresten varför jag inte skrivit på ett tag så är det för att min blogg har krånglat. Har tagit evigheter att logga in och när jag väl kommit in så går det inte att göra mycket, det hänger sig. Men idag verkade det okey så då passade jag på att skriva ett litet inlägg. Nu ska jag hoppa i duschen och bege mig till skolan.


Ha en bra dag!

Kommentera här: