Supermomma!


Yes! En bra kväll, middagen gick bra, båda åt för fulla munnar, dagen till ära hade vi Bloooodpudding..till middag. Sen så har jag gjrot följande utan att störas av gråtande barn:


Så här ser det ut efter att man har lagat mat och ätit middag... (och när diskmaskinen är full) Och så vips! så fint det blev igen!! När jag ändå var i farten så har jag dammsugit, svabbat och hängt tvätt.  Och medans jag städade lite så hittade jag mina filmer! De låg i facket vid datorn trots att vi hade tittat där innan...

Nu har båda lagt sig och Christos är på väg hem till ett rent och städat hus. Allt är klart för att bara sätta sig i soffan och dega. Vad har ni gjort ikväll??

Kommentarer:

1 Cissi:

skriven

Det är vardags lyx det! Att få diska ifred =)

Tragiskt, men sant!

Kommentera här: