Städmani i tvättstugan

Skulle bara stoppa i tvättmaskinen och plocka undan lite i tvättstugan vilket slutade i total grovstädning.. drog ut både tvätt och tork. tömde städskåpet och torkade ur och stoppade in allt igen. Torkade fönstret och allt annat förtuom avloppet ( gjorde det rätt så nyligen..) Så jag tänkte nu när jag varit så duktig och gjort fint och rent där inne kanske ni ville se några bilder på hur vår tvättstuga ser ut..



Lång härlig bänk för sortering och vikning av kläder samt blöjbyte..
Korgen använder jag som tvättkorg när jag tar upp ren tvätt till sovrummen.



Ena väggen är full av vattentankar och värmepump med massa fula kopparrör. Detta döljde jag genom att sätta upp en gardinskena från Ikea i taket och i den denna "bambumatta" från Rusta som jag klipp till, synd att den börjat lossna lite ovanför pannan..



Ett kökskåp för att dölja alla elkopplingar som kommer från väggen, tänkte inte på det förens skåpet var uppe att den var lite bred, ska om jag hittar något annat skåp byta den innom en snar framtid..

Nu ska jag dammsuga klart innan jag hämtar barnen. Tjing!

Kommentarer:

1 Jonas:

skriven

Snyggt! ;)

Kommentera här: