Fyndat på Vero Moda/Only outlet

Detta är var jag har shoppat idag på Bestsellers provkollektions outlet!!
Hittade dock inget till barnen men massa kul till mig!
Kan ni gissa vad de kostade?

Svar kommer längst ner i inlägget...




1. Grå Jacka från Vero Moda



2. Grå jeansväst från Denim by Vero Moda



3. Stickad lila kofta från Vero Moda



4. Rosa stickad kofta från Only





Svaret kommer lite längre ner...










lite längre.....











Okey... Gissade ni rätt?
1.   350:-
2.   150:-
3.   250:-
4.   220:-

Bra priser va?? Och det bästa är att de är riktiga märken som endast finns i ett visst antal kopior så om du hittar något här så är det inte många om kommer ha samma + att huvudstorleken är M/38 i alla kläder vilket pasar mig perfekt!



Kommentarer:

1 Jonas:

skriven

SVAR: Jag är precis på gång att köpa ny kamera och jag gillade alla dina bilder. :)



Vilken tur att du har dagiset då. Det värsta är att det blir jobbigt på en del andra plan när dom blir större och äldre... tex som här http://jomari.se/2008/10/30/min-son-krossar-mig-och-mitt-hjarta/ jag känner mig handligsförlamad, dom små innebär små enkla problem... desto äldre dom blir desto större kan problemen bli. Problemen tar ju oxå energi... SUCK



Ha iallafall en bra kväll!



Kram!

Kommentera här: