en timme tack snälla

Älskling för att du tog barnen imorse. den där extra timmen från 6 till 7 gör underverk, inte för att jag är super pigg nu, skulle gärna sov några timmar till.. men jag har fått lite extra energi och det är alltid välkommet.
Båda barnen är snoriga och hängiga så de får vara hemma idag, melína har lagt sig igen och Vasilis leker med sin bil i vardagsrummet. Christos sa en sak som jag inte har tänkt på tidigare men som är så logiskt.
När Vasilis började på dagis vad han också 1år (som Melina är nu..) och jag minns hur de äldre barnen alltid puttades och tog hans saker.. ja det är det som Vasilis gör nu mot Melina och det är jätte jobbigt. Imorse så var dom i Hennes rum och han ville laga mat men hon fick inte ta något bara "aj aj mina!" hit och dit. Försöker förklara var som är rätt och fel men det är inte så lätt att få in i en 2 åring... Gud jag önskar att denna period kunde gå över för de har så kul ibland, när han vill och det är synd att det inte kan vara så varje gång...som igår kväll då hade vi mysigt en liten stund när christos kom ner, Vasilis är alltid glad och snäll när pappa är med..









Kommentera här: