Bild till Visningsannonsen





Idag har jag gjort massor hemma!
Känner mig så duktig så och nöjd, sitter här på kvällen och det finns inget kvar att göra hemma så jag kan slappna av och fixa lite med bloggen..

Vi har ju som sagt fått erbjudande om att vara Visningshus åt Trivselhus nu i November och de bad mig ta bild till Annonsen i tidningen, så idag har jag och Melina varit ute och sopat lite löv och sånt för att få till en bild, men jag vet inte? Är inte rikgtig nöjd med någon av dom, de behöver lite redigeringar men ändå,. vad tycker ni? Om ni skulle se någon av dessa två bilder i tidningen skulle ni bli lockade att komma på visning?


Kommentarer:

1 En mammut:

skriven

MEn du kanske en bild med Carporten synlig skulle nog vara lite trevligt..

och sen har du ju en fin sommar bild på baksidan med parassolet uppe.. ta den.

Pussen

2 Ulrika:

skriven

Hejsan!

Jag tycker den första bilden på huset var fin men du kanske skulle få med mer av huset. Annars är den fin med planteringarna och höstlöven på marken. Jag tror dock att man vill se lite mer av huset för att lockas att komma på visning. Vi bygger ett Vallsjöhus som väntas bli klart i januari. Just nu är det mest gips och betong i huset men jag hoppas kunna visa upp lite inspirerande husbilder så småningom.

Ha en bra dag!

Ulrika

Kommentera här: