Adventsstädning

God Morgon, ja eller det är ju snart lunch.. men detta är första inlägget för idag!
Barnen sitter och äter varsin fruktskål medans jag plockar undan lite.. ska ta fram dammsugare och få bort de miljoner flingsmulor som ligger under köksbordet från i morse.. eller så kan jag bara låta min dotter krypa runt och äta upp alla.. men det går för långsamt! hihi..

Så idag är planerna att vi ska städa lite och sen hänga upp några advensstjärnor och så.. ingen gran ännu .. hihi fast jag gärna har lust.. det får vänta yttlgiare 2 veckor innan den kommer upp. Så förhoppningsvis kommer jag ut i förrådet och får ut lådorna med julpynten, självklart så ligger de absolut längst in men det ska nog gå.. sen får vi se om de funkar fortfarande eller om det blir till att köpa nya?.. får se hur det blir med det.

Ska ladda över lite julmusik i Ipoden som jag föresten fick att funka igår och tillochmed lyckades uppdatera så jag tror inte det ska bli några fler problem med den i framtiden. (hoppas) För när man städar och pyntar måste man ha julmusik för att komma in i rätt stämning!

Vad ska ni göra?

Kommentera här: