Jag vill jobba, varför finns det inga kunder?

Idag har jag jobbat, vilket jag sett fram emot, det tråkiga är bara att det inte finns något att göra på jobbet... Hoppas det regnar imorgon så att folk kan komma in och titta lite på kök också. Sätt mig i arbete, jag vill jobba! ahh de andra extra jobbarna verkar inte tycka det är något tråkigt med att få betalt och inte göra något, och visst, för de som har ett vanligt tonårsliv kan jag väl förstå att det är super skönt, de får pengar så kan de gå ut med sina polare sen, men jag gör inte detta jobb för pengarna, men det är bra betalt. nej jag gör det för att jag tycker det är roligt, för att jag vill hjälpa folk att få ideér, att inspirera andra och att få leva ut mina tankar och fantasier!

suck.. imorgon kanske...

Siter just nu och tittart på Eurovision, finns många bra låtar, men jag undrar, varför får Azerbadjan vara med? De tillhör väl ändå inte Europa? Det heter ju EUOvison av en anledning.. fast jag har alltid undrat varför Israel fått vara med så ahh de får väl de me.. är det bara jag som tycker att han liknar Jay Manuel från Top Model?



Skrika ängeln Elnur från Azerbadjan..




Jay Manuel från Top Model

Fast Jay är 10 gånger snyggare.. de kanske har samma frisör?

Kommentera här: