En vecka har gått,vart tog den vägen?

Inser att jag skrev mitt senaste inlägg för en vecka sen! Gud har det verkligen gått en hel vecka? Dagarna flyter ihop och försvinner, finns ingen struktur längre. Antingen så sover jag bort dagarna eller så är jag ute med barnen, ja eller jag försöker vara duktig och passa på när det är fint väder.

Det är mycket som har hänt faktiskt under veckan som gått.. Varit hos läkaren igen och fått svar på mina prover som jag lämnat, inget fel där, allt ser bra ut, möjligen lågt järn värde men så har jag precis haft mens så det kan bero på det.? för övrigt så är det inga problem med sköldkörteln. Skönt att höra att det inte finns något annat som ligger bakom min nedstämdhet..

I går var också en mycket händelserik dag, först så åkte lilla familjen in och hade en liten utflykt på Skansen vilket var helt toppen! (Ska lägga in lite bilder snart.. ) och sen på kvällen så hade vi liten "Personal fest/middag" på jobbet vilket också var mycket trevlig. Har inte jobbat på så länge och inte haft arbetskamrater på så länge och jag har lite svårt för att "passa in" speciellt när jag inte jobbar så ofta, tar längre tid för mig att lära känna de andra, men vi hade en toppen kväll. Är så glad att Christos kunde ta ledigt från jobbet så att vi dels kunde ha en mysig dag tillsammans med barnen och också så att jag kunde få komma ut lite och känna mig som en människa igen. Tack älskling!

Nu ska jag sätta mig och titta igenom alla bilderna jag tog i veckan och lägga upp lite bevis på att det faktiskt har gått en vecka..

See you later!

Kommentera här: