Nej nu orkar jag inte mer

ohhh vill inte skura mer nu. Tog en liten paus vilket jag inte skulle gjort. Så fort jag satte mig ner var det som om kroppen insåg hur trött den var och ville inte resa sig igen. Så här har jag nu suttit i snart en timme och bloggsurfat lite och svarat på lite gulliga kommentarer. Så fina människor det finns där ute. Varöfr kan ni inte hoppa genom skärmen och sitta här och prata med mig istället? ohh jag längtar tills min kurs börjar i januari! Hoppas jag träffar massa nya roliga människor!

Ska nog ta och ringa imorgon också för ajg har inte fått någon bekräftelse på att jag har betalat, fast de kanske inte skickar ut någon? Brukar det vara så? Vet ju att om man inte betalar så är de jäkligt snabba på att meddela Det iallafall.
Men det är väl ingen som jobbar imorgon eller? Har ingen koll riktigt om det är stängt imorgon eller inte. Rör mig inte så mycket utanför dessa väggar och jag jobbar inte så det är svårt att säga.

Ah nu tar jag nog och hoppar i sängen. Måste ringa Electrolux service imorgon.. är något fel på ugnen.. suck... yttligare något att fixa med. det tar aldrig slut.


God natt

Kommentera här: