Lat Lördag

Vi fick lite sovmorgon idag maken och jag.. ja om man inte räknar att Melina vaknade kl.6. Gav henne en flaska välling och hon somnade om. och det gjorde även jag. Barnen är på sitt vanliga bushumör och springer runt och leker. Christos ska jobba idag, har varit ledig i hela 5 dagar nu! DEt har varait så skönt att ha honom hemma, ja om det inte vore för att vi alla var sjuka så har det varit en bra julhelg. Men det är bara en dag sen är han ledig två dagar till tror jag om han går efter vanliga schemat?

Själv så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, dels så behöver jag städa hemma innan julkaoset tar över i både tvättstuga och kök och dels så skulle jag behöva åka och handla lite underkläder. Rensade ur klädkammaren sist oc slängde massa dåliga trosor. 

String är ju efter barn och graviditeter ett minne blott, de är inte bekväma för 5 öre. så jag har gått över till vanliga hederliga underkläder. Men de jag hade förut hade en sån förjäklig hårt resåkant, helt idiotiskt. Gav en dubbla skinkor Uchh!
Så det blir nog en tripp till Twilfit för att hitta lite riktiga underkläder som gör gott för figuren.
Sen kanske man kan hitta något kul på rean? Om man nu orkar sig ut med resten av sverige det vill säga. Tror nog att alla ska ut och ta vara på Rean idag eller? Men det skulle vara kul att hitta lite smått och gott inför skolstaren nu i januari!
Första gången jag gått till ett Jobb/skola på år där man inte har arbetskläder och gå runt i mina egna kläder hela dagen, ger mig en helt ny mening med att börja klä mig som en vanlig människa igen.. inget mer såsande omkring i mjukisbyxor, som dessutom är fula. Ska nog investera i snygga velour mjukisar så man ser snyggt lat ut hih..

Ha en bra Dag!

Kommentarer:

1 evelina:

skriven

såg att du kommenterade i min blogg för ett tag sen, och nu lite sent kanske så hittande jag in hit. :) Ville bara skriva att du tar väldigt vackra bilder, och vackert är ditt hem också! :) inspirerande! ha det bra.

Kommentera här: