Statist.se

Efter tips från Carola har jag nu anmält min lilla docka till Statist på Statist.se..
Hittade massa spännande jobb, inte några för henne nu tyvärr. Hittade ett reklam jobb för trot eller ej en Grekisk TV kanal haha kanske ska lägga upp mig själv och söka haha. Funderar på att lägga upp mig själv och Vasilis också. kanske kan jag få vara med som statist någon stans? skulle vara roligt kanske. Som statist finns det ju inga krav på att man ska vara super smal och snygg som en modell så vem vet kaske kan man passa in som en vanlig svensson någon stans?
Det kostar bara 129:- / 6 månader.. tänkte prova sen får man se om man tycker det är värt att förtsätta vara medlem.

Nej dags att göra lite middag.. rester från igår haha

Kommentarer:

1 Fifi:

skriven

Ja jo, jag kan ju grekiska bättre än han hehe. Nej men tycker det är viktigt för då kan bebisen få prata med min grekiska släkt mycket och lära sig mer om sitt ursprung precis som jag har.



2 Fifi:

skriven

Oj haha vad hemskt, okej en liten toalett men ett helt hus?!

3 Carola:

skriven

Du behöver inte alltid leta själv heller...

utan de kan kontakta dig. superkul!



Till mig hörde de av sig från H&M, men det jobbet fick inte EMilia. :(

O så ringde de om att de ville ha med henne i en filmispelning, hade pratat in på min tel.svarare... men tyvärr lyssnade jag av svararen försent.. så det gick till någon annan.



Men Lindex fick hon i alla fall.



Håller tummarna för er nu!!!

4 Carola:

skriven

Du behöver inte alltid leta själv heller...

utan de kan kontakta dig. superkul!



Till mig hörde de av sig från H&M, men det jobbet fick inte EMilia. :(

O så ringde de om att de ville ha med henne i en filmispelning, hade pratat in på min tel.svarare... men tyvärr lyssnade jag av svararen försent.. så det gick till någon annan.



Men Lindex fick hon i alla fall.



Håller tummarna för er nu!!!

Kommentera här: