Tvålar man vill äta..

image19

Dessa underbara tvålar kommer från Himla och är inköpta på Stalands för endast 25:- styck! De doftar så underbart härligt att man skulle vilja äta upp dom! Jag sniffat så mycket på dom att jag snart blir hög på vanilj..

Jag har varit på jakt efter en fin ljusslinga till lilltjejens rum och hittade denna superfina ljusslinga med stora fina pioner! Den kommer från watt&VEKE och är inhandlad på ljus1 för ynka 195:-!!!
Köpte en liknande fast inte alls i närheten lika fin på indiska som jag ska lämna tillbaka.

Sen av en ren slump gick jag in på Jysk för att titta efter lite gammalt påskpynt men det är för långt efter den svenska påsken att det finns inget alls kvar.. så hittade jag dessa två fina randiga kuddar för endast 42.50:- styck!! Superfint tyg och precis de färger jag letat efter till vardagsrummet!

Är supernöjd med min shopping dag och ikväll ska jag prova mina härliga tvålar... forsättning följer..


 

Kommentera här: