ohh längtar tills jag får jobba igen!

är såååå trött men sååå glad! har verkligen haft en toppen bra dag på nya jobbet! Har även pratat med lite kunder om kök och så och jag har fått en sån respons! känns helt underbart, att jag faktiskt vet vad jag pratar om (för det mesta...) och att jag kan få givande samtal med kunder som vill komma tillbaka! och att få arbetskamrater! att få prata med vuxna männsikor och slippa prata om barn hela tiden.. att bara få vara jag, Helena, och att inte bara vara mamma! Men det känns kan jag säga, att inte ha jobbat på 2,5 år.. !! har ont i ryggen av att ha stått ohc gått mesta tiden och lite ont i huvudet av att inte gå runt och småäta hela dagarna..

Min mamma passade barnen idag medans jag jobbade, så jag fick lite god mat när jag skulle hämta barnen, när jag kom hem låg maken utslagen i soffan och både tvätt och tork var igång, stackare, klagade på att han inte gjorde något när han var förkyld så idag när han hade 39 graders feber och är ensam hela dagen då gör han det, har lite dåligt samvete.. har lagt barnen men hon vill inte riktigt somna, vilket jag gärna vill!! om jag blundar så lär jag inte vakna, vill bara sjunka ner i soffan och ta det lugnt.. och sova....


God natt på er!

Kommentarer:

1 Carola:

skriven

Kul att han överraskade dig med det! Alltid skönt att komma hem till städat...

hoppas du får en toppendag!
Vi ska ut o njuta av solen snart..

2 http://TUMADRE.blogg.se:

skriven

Hej,tänkte bara tipsa dig om en tävling som jag har i bloggen.
Gäller bara idag fram till midnatt...
http://tumadre.blogg.se/1209647542_tvla_vinn_en_valfri_v.html#comment

Kommentera här: