Special! Hemma hos Inspirationsbilder


Som utlovat sen i går kväll så kommer här en fullständig inblick i vårt hem!
Välkommen in!




Hallen




Elisabeth och Maria från Trivselhus förbereder inför visningen.
För fler bilder på köket kolla här.




Kontor / Gästrum





I Gästrummet finns även skjutgarderober från Lumi
med plats för extra förvaring..




..samt våra kontorsmöbler Atlas från Em Möbler

Jag gillar inte färgen på dessa möbler, de passar inte in med resten av huset...
Är ni intresserade av att köpa?  (köpta i April 2008)
Nypris: 3695:-
Nu: 2500:-



Vardagsrummet..
För fler bilder på Vardagsrum / matplats kolla här..




Allrum / Lekrum




Allrum




Vasilis Rum




Vasilis "Koja" Har jag sytt själv efter egen konstruktuion..




Melinas Rum




"Kökshörna"

Egenhändigt ihopkomponerad kökshörna av Fläktskåp från Ikea,




Vårt Sovrum..



.. med Lumi garderober för alla våra kläder..


Såååå det avslutar detta lilla "hemreportage" hihi..
Hoppas ni gillar det! Snart är det dags för julpynt.. men inte förens i December!
Så då blir det nya bilder och ny inspiration!

Ha en trevlig kväll!


Kommentarer:

1 Carolin:

skriven

Oj, ni har det verkligen jättefint!

Jag älskar den lilla kojan du har gjort åt barnen!

Med mig är det bara bra. Vi jobbar på i Oslo i denna veckan.

Har ni redan köpt ett nytt hus ni ska flytta till eller har ni visning for att se om ni får sålt det och sedan köper ett nytt?

Ha en bra dag!

Kram

2 Carolin:

skriven

Jaha, då förstår jag :)

Det ser väldigt fint ut i alla fall. Var det nybyggt när ni flyttade in?

Kram

3 carola:

skriven

smart med "köksutrustningen"... sånt kan man faktiskt använda när man gör emilias lilla köksavdelning... o måla lite själv....

tack för tipset!



Ska ni sälja huset... eller vad var det för visning de förberedde för?



kram kram

4 ♥Cissi♥:

skriven

Åååh, jeeses! Nu känner jag ångesten komma krypande... Jag vill också ha så fint hemma! Men jag drömmer vidare =)

Blir så avundsjuk!

Kram Cissi

5 Jonas:

skriven

Tänk om vi oxå kunde ha det så där fint! :)

Med fem barn, hund och katt så funkar det inget bra.

Nej, nu måste jag jobba och sluta drömma om att ha ett lika fint hem som dig. ;)



Ha en fortsatt bra dag!



KRAM!

6 Anna:

skriven

Vad fint ni bor! Gillar myskojan!



// Kram

Kommentera här: