Devine Design




Välkommen in i vårt vardagsrum!
Merparten av dan har gått till att städa så att jag hade de här fina bilderna att dela med mig av..





Vår underbara skinnsoffa "Manhattan" från Stalands
Det Kinesiska Soffbordet kommer från Baazar
Mörk Bokhylla "Expedit" från Ikea





Soffan är såklart fylld med härliga kuddar i olika färger och former.





Vår fina stol som min man kom hem med en dag.
Inköpt på Länna möbler





Mannens stolthet: Pioneer 42" i svart pianolack.
Tv-bänken kommer från Baazar
Randig tapet av Karina-L för Midbec





Handgjord Sidenlampa från Vietnam inköpt på Minh i gammla stan





Liten överblick..




Vasilis snygga matstol från Ikea passar bra in med..


..Matssalstolarna från Stalands
Massivt Ekbor (som vi har betsat) från Jysk
Vitrinskåp från Baazar



Lampor, Watt & VEKE, inköpt på Länna Möbler


Skriv gärna en kommentar om vad ni tycker, alltid kul att få lite feedback och ideér!

Kommentarer:

1 maria:

skriven

Så fint !

2 Lovisa:

skriven

Den röda lampan var väldigt läcker!

3 Lovisa:

skriven

Vad jobbar du med för att ha råd att bo så flott? :)

Ja, det förstår jag. Bra att pengarna går till bra saker! :)

4 Carola:

skriven

hej

e allt bra..längesen man var inne på interet...



superfint ni har..så vill jag också ha det hos oss... önskar att vi också kunde fixa lite hemma... me det får vänta...vi ska ju flytta snart..så fort vi hittar nåt.kan inte bo kvar i en tvåa med lilla emilia. :)

ha det gott!

kramar Carola

5 http://TUMADRE.blogg.se:

skriven

Åh. Wow!

Det här hade jag helt missat..!

Otroligt fint ni har hemma!

6 jeannette:

skriven

såg på aftonbladet ert hem ....gud va fint ni har det...alltså detta handlar inte om råd utan om smak...och du har verkligen bra smak..jag är en person som inte har den goda smaken och fantasi i att se saker o ting framför mig typ "detta ska jag köpa för den passar mig perfekt med soffans kuddar "....hur som helst fint hus!!

gratulerar!! från en aftonbladet läsare

7 Vimsingen:

skriven

Vilket fint hem och vilken trevlig blogg! Håller med föregående bloggare, du har verkligen god smak.

/Vimsingen

8 Jonas:

skriven

Helt otroligt fint... vilken bra smak du har! ;) Kram!

9 Rebecka:

skriven

Hur är det egentligen att ha en vit skinnsoffa. Blir den smutsig fort eller är det något man kan leva med, svår och väger om jag ändå skall ta en svart pga detta dilemma.

Kommentera här: