Kitchen Cravings

Välkommen in i det ultimata köket! Med stilfulla linjer och djupa kontraster är detta nog de mest kompletta kök jag någonsin sett. och Japp det är Vårt! På begäran av min kära man så lägger jag nu upp lite bilder på vårt kök.
Så varsågod älskling, två flugor i ett, både snygga bilder och städat..




Mörka släta Ekluckor i Wengebets från Tibrokök
Ljus Marmor både som Bänkskiva och Stänkskydd



Blandare Tapwell Domino
Fyrkantig diskho från Franke



Utfällbar fläktkåpa i glas från Thermex




Halvautomatisk Espressomaskin från Saeco som min man fick i
födelsedags present av min mamma.



Glaskeramik häll samt stenkolsgrill från...



...Husqvarna!



De infällda spottarna skapar kontraster i de mörka luckorna
Taklampa och barstolar från Ikea.



Vardagslyx! Direkt från kylen får man härligt friskt kolsyrat vatten!
Från Husqvarna såklart!

Kommentarer:

1 Pernilla:

skriven

Vad fint ni har! Fick tips om att kika in hos dig för att kolla in er vardagsrumstapet. Den är jättefin! Ert kök är superfint - vi ska också ha svart kök och det var kul att se hur fint det blir!!!

Kommentera här: