I Arkivet: Köksdesign från Electrolux

Nu har jag hittat de bilderna jag letade efter förut som jag ville dela med mig av..
Förra året jobbade jag på kösavdelningen på Electrolux Home i Barkarby, då jag var mammaledig jobbade jag bara varannan helg och tog (egentligen) inte emot kunder för rithjälp men vissa dagar då det var tråkigt kunde jag inte låta bli, jag är ju så bra på det! Nåväl här är några 3D bilder från några köksförslag som jag gjorde..



Detta är en fristående konstellation jag gjorde åt ett par med väldigt högt i tak.
 De ville ha en känsla av en egen enhet, en möbel..





Här är ett ljust björk kök med slät lucka, ett klassiskt, stilrent och typiskt svensk kök.
Med liten avställningsyta/bar och matplats för 6 personer.




Från en annan vinkel.. De svarta fälten på väggen var tänkt som
griffeltavlor för tex. Veckans meny eller schema..










Detta var ett Super litet kök med en stor altandörr och fönster som absolut ville ha en Bardisk,
Jag lyckades få till en ganska snygg och praktiskt lösning på den lilla ytan..




Diskho i hörn tar vanligtvis mer yta men i detta fall tog jag vara på den lilla bänkytan som fans genom denna lösning, om diskhon hade varit på långsidan hade hörnet varit oanvänbart som arbetsbänk..



Genom att sköpa en "öppen" barlösning kan stolarna förvaras helt under vilket sparar plats i det trånga köket..



Detta är några av de kök jag gjort, och jag skulle gärna göra fler! Behöver Ni planeringshjälp?
Ta gärna kontakt med mig via mail: [email protected] så hjälper jag er.

Kommentarer:

1 Sanna:

skriven

Hej, underbart hem ni har, och vilken duktig inredare du är!

2 eva:

skriven

helt okej ;)

Kommentera här: