Vårt (blivande) Nya hus!!

Sluttningsvilla


Ett år har vi bott nu i vårt nybyggda Trivselhus. Ett år och vi har redan hittat nytt hus och planerar flytt efter sommaren.
Galet kan tyckas men vi ser det som ett rent "Guldläge" och vara bara tvugna att slå till!
Huset ligger i Farsta strand endast 70 m från vattenet med underbar utsikt och närhet till båda sjön och grönområde samt Farsta centrum med massvis av affärer och nära till stan!

På Måndag skriver vi på kontraktet och om allt går vägen med försäljningen av vårt hus så flyttar vi!
När vi fick svaret fråpn banken att lånet med största sannorlikhet skulle gå igenom så fick jag en smärre chock! Hade ställt in mig på att vi inte skulle få lånet så att jag inte behövde bli så besviken.. Men det ska bli jätte kul och det är ju något bättre så det är klart att man ser fram emot det...

Så jag har nu skapat en ny kategori så ni kan följa oss under vår bygg process till vårt blivande drömhem (igen..)

Kommentarer:

1 Emma:

skriven

Gud vad härligt! =)



Jag har ett tag kvar tills hus-drömmen blir verklighet!Är ni många?

2 Fia:

skriven

Ser riktigt lyxigt ut =)

3 Jonas:

skriven

Wow... Grattis! ;)



Kram

Kommentera här: