Vart tog min man vägen?

Vaknar 7.25 av att Melina gråter, Kollar i sägen brevid mig, ingen Christos..
Tar med Melina ner och finner Vasilis sittandes i soffan och kollar på tv. Fortfarande ingen Christos... Mmm han måste ha gått till gymmet tror jag får se om så är fallet så borde han dyka upp snart igen.
Jag och barnen har tagiv några goda leverpastejsmackor till frukost och jag tänkte hoppa i duschen en snabbis, fast egentligen vill jag bara sova.. Men en dusch ska man väl lyckas med även om man är trött, sen om det blir smink (om jag orkar och hinner) får vi se. Måste klä på barnen med snart och åka iväg med dom till dagis.

Dagens planer:

Sortera torr tvätt
Allmänt plock av leksaker
Sova! haha är det en plan?



Bye!

Kommentarer:

1 MAMMA:

skriven

Men sötnosen, har du släppt lös mannen... Alla män ska man ha i koppel!!

Hi hi



Tänkte komma över efter jobbet en stund -idag slutar jag kl.17.

2 Jonas:

skriven

Hoppas att det gick bra med din dagsplaner, var var Christos då?? Man blir ju allt lite nyfiken. :)

Kram

Kommentera här: