Uppe innan klockan


Fast inte så mycket, 6.45 visade klockan på mobilen när Vasilis vaknade med ett godmorgon-gråt.
Så det var bara att gå upp och börja dagen.. Tänkte för en gångs skull duscha innan jag går med barnen till dagis, vad sägs om det? Iblnad har det hänt att man har sminkat sig och klätt på sig något annat är mjukiskläder då får man höra "Vad fint du är idag ska du göra något speciellt?" När man får sånna kommentarer från sin dagispersonal vet man att man har tappat greppet totalt. Så slut med det, skolan börjar om exakt 2 veckor nu!! så jag ska ta och vänja mig vid att se ut som en normal människa. Mjukisbrallorna har åkt ner i soptunnan så de ska inte komma och förstöra för mig! ( lite drastiskt kanske men det var hål i dom hihih..)

Samtidigt så vill jag ju sola och det vill jag inte göra när jag är sminkad, vilket dilemma.. Kanske jag smiter iväg nu och solat en snabbis och kommer tillbaka och duschar efteråt? Med dessa nya solarier så behöver man bara sola i snitt 12 minuter åt gången då de är mer effektiva + att jag har så blek hud att jag inte kan sola så länge för då blir jag röd som en tomat!
Det får bli så, på med kläderna och ner till Meddo, tur att det ligger så nära!

Ses sen!

Kommentarer:

1 Carolin:

skriven

Tack för din gulliga kommentar! Roligt att ha inspirerat någon! Ni kommer att älska det! Det är ju inte så att man inte längre vill klä upp sig för varandra och göra mysiga saker tillsammans, men det är så lätt att glömma när man har en massa "vardagsmåsten". Mer dater åt folket!

Ha en bra dag!

Kram

Kommentera här: