Sjuklingar

6.30 vaknade dottern så vi la oss och gosade i soffan, liten hade feber stackarn så de blev inge dagis idag, Vasilis får också vara hemma även om han är typ frisk fortfarande, lite snor i näsan bara.
Så nu har vi badat och Melina fick en alvedon och la sig i sängen. Ska hitta en barnvakt till imorgon så att jag kan gå till skolan, kommer missa en lektion nästa vecka då jag åkter till Grekland så jag vill inte missa uttligare en för att barnen är sjuka. Det är ju bara 20 lektioner allt som allt så det får inte missas något viktigt!

Nu ska vi ta och förbereda lite lunch och sen städa lite och plocka tvätt så att vi på eftermiddagen kan gå ut och leka lite. .
Tjingeling!

Kommentarer:

1 Jonas:

skriven

Usch... nu påminde du mig om städningen... den står på mitt schema oxå. Jag har mina två små hemma idag med feber, Linus är dessutom på det sämsta humöret man kan tänka sig. suck

Elin tycker att allt är jätte tråkigt, hon vill bara till dagis och leka med sina kompisar.



Hoppas att ni får en trevlig dag!



Kram

Kommentera här: