aghhh jag glömde!

ohh skulle ju göra middag till imorgon!!! skit också, Får tsa och göra det nu istället! fan fan fan skulle ju lägga mig tidigt, eller så får jag gå upp Extra tidigt för att hinna med.

Efersom jag slutar 16. imorgon från skolan och åker dirket för att hämta barnen, ja dvs om de kan gå till kl.17 istället för 16. som det var bestämt. Hur som helst så måste jag ha middag klar för de kommer vara hungriga när de kommer hem då vi brukar äta kl.17 i vanliga fall..

Nå vad göra? Något som går snabbt... köttfärssås? Ohh jag vet fiskbullar!!! Bra kan koka potatis imorgon bitti och fiskbullarna är ju bara att värma på. Perfekt. Så får det bli.
Nå nu ska jag plocka undan lite och sen hoppa i sängen. Imorgon blir en spännande dag och jag kommer säkert inte kunna sova iallfall..

God Natt!

Kommentera här: