Varför måste alltid Jag städa??

.. ja barnen hjälper till så gott det går men inte kan de diska precis, eller tvätta... sånt tråkigt får mamma göra.. suck..
Har en hög med disk i diskhon och 0% lust eller ork att göra något, men gör jag det inte nu så ligger det kvar till imorgon och då blir jag bara sur på min själv att jag lämnat det.. Nej så nu ska jag ta en liten rajd så här på kvällskvisten. Melina somnade utan välling eller något, dålig med middag åt hon med så det lär bli en jobbig natt i dag med.. igår vaknade hon vid 4 tiden och skrek i 1 ½ timme... såå roligt.. men det tar lite tid att vänja sig vid ny välling och avvänja sig vid nattvälling.. så det blir två skrika nätter till innan jag åker till Grekland och får hela 4 nätter barnfri sömn!! Yess ska bli så skööönt.

Vad gör ni för kul kära bloggare?

Kommentera här: