Så dött

Dagen före löning och fettisdagen och det har varit sååå segt på jobbet idag..
Vi gjorde verkligen allt vi kunde, fyllde upp, drog ut, torkade, städade, ja allt.. sen när vi hade gjort allt så var klockan ändå bara 11... Får se hur det blir imorgon då lönekontot är på plus igen..
Trots det har jag haft en toppen dag, är så kul att komma ut och träffa människor, förvånatsvärt många pratglad människor som rör sig i fältöversten. Börjar känna igen stammisarna nu med som om en vecka kommer det nog sitta vem som brukar ta vad..

Efter jobbet tog jag en sväng förbi Stinsen och Lindex och köpte några nya underkläder, de jag har är verkligen så misspassande nu när vikten börjat gå ner igen. Stod lite still förra veckan (mensen..) men nu har det börjat gå ner för igen.. har blivit dålig på att äta frukost, tröttnat på ägg och bacon så jag tog en low-carb bar på tåget vilket faktiskt kändes väldigt mättande och gott.. sparar lite tid med att äta frukost på tåget, om man ändå ska sitta där i 20 min kan man väl göra något av tiden.. eller hur!?

Idag har fotografen vart här och Christos sa att det gick jätte bra och att han var väldigt imponerad av vårt hem =) Så skönt att höra även om jag vet att det är bra hihi..

Kommentera här: