Jag hinner inte med!

God Morgon!

Det har inte varit så mycket bra inlägg på sista tiden.. enda sen jag kom hem från Grekland så har jag haft så mycket att göra till skolan att jag inte satt mig framför datorn knappt. Men nu har jag kommit ikapp och kan slappna av lite bättre.
Jag har fått en liten utamning också av Jonas. Närmare bestämt en fotoutmaning! Öppna första mappen och publicera 6 bilden... ( sen ska man utmana fler man jag gillar inte sånt egentligen så det får vara.. )



Bilden är tagen i Måndags från Ioannina flygplats..
I bakgrunden ser ni Ioanninas vackra snötäckta berg!

Nå nu ska jag göra lite frukost till min jobbiga son som ligger och skriker på golvet.

Kommentarer:

1 Jonas:

skriven

Vilken härlig bild! Det är sådana bilder man vill ha... Nu ska jag hämta mitt morgonkaffe. ;)



Kram

2 Jonas & Marie:

skriven

Du har ett Valentine´s kort att hämta hos oss... http://jomari.se/2009/02/14/happy-valentine%C2%B4s-day/

Kram från oss, Jonas & Marie

Kommentera här: