Gratis inredningsprojekt: KÖK

Kolla hit!

Jag håller på med ett nytt projekt innom min utbildning till InredningsDesigner och behöver din hjälp!
Vår uppgift är att göra en planritning av vårt befintliga kök och sedan planera för en ombyggnation. Mitt problem är att mitt kök är från April förra året, dvs. det är perfekt helt enkelt och jag skulle behöva "låna" någon annans kök.
Här har ni tillfället att få lite inredningshjälp av mig om ni bara vill leka med tanken av ett nytt kök eller faktiskt tänkt renovera, it's a win win situation! Ni får lite gratis inredningshjälp och jag får underlags material till min uppgift.

Skriv en kommentar om ni är intresserade. Jag kommer inte göra något hembesök till er eller liknande ( vilke jag skulle göra om det var ett riktigt uppdrag) utan all kontakt sker via datorn. Bilder och ritningar är ett plus men inte ett måste, bara ni på ett bra sätt kan förklara hur rummet ser ut och tar er tiden att ta alla mått jag ber om...

Tjingeling!

Kommentera här: