Det gör inte saken lättare precis..

Nu har jag äntligen packat färdigt allt jag ska ha med mig förutom sminket.. Det var lite besvärligt att komma på vad som skulle följa med och inte, Jag ska nämligen på bröllop i Grekland, och det är inte som alla andra, inte nog med att man ska ha en klänning till själva bröllopet så är det middag både fredag och lördag kväll så det blir hela 3 stycken outfits som ska med, och såklart så äger jag typ bara svarta kläder... lite trist, som att gå på begravning typ. Men i Grekland är det helt okey att ha svart på sig på ett bröllop vilket det inte är i Sverige..

Nå två bar skor, klänning, kjol, toppar och några koftor till dagen då det är lika kallt där som här.. Sen så blir det nog lite shopping på fredag eller lördag så jag kanske hittar något fint där nere.. några skor skulle inte sitta helt fel.. är ju Rea där med just nu så något fynd åker garanterat med hem..

Har skrivit ut biljetterna, lagt fram passet och kollat flygtiderna som för närvarande inte har några förändringar men det är ju en dag innan så det är nog lite tidigt att avgöra ännu.. får se när jag kommer till Aten om jag kan flyga vidare eller ta bussen..
Nu ska jag lägga mig fast jag är så uppe i varv att jag nog inte får mycket till sömn.

Καληνιχτα! ( God Natt..)

Kommentera här: