The night from Hell

Ja ännu en underbar kväll ...Not!
ohh helt kaotisk kväll med avlopp till middags soppa, dotter som trillat från matstolen och hysteriska barn...
Jag blir så otroligt stressad av deras skrik och gråt. och sen när vi äntligen ska sätta oss och äta, när jag hållt på i en timme med min soppa så smakar första skeden skit! Verkligen ren skit!
suck. Tar bort tallrikarna så att barnen inte ska tappa matlusten helt, vilket leder till att Vasilis börjar störtgråta för han tror att han inte ska få någon mat. Slänger snabbt i lite pyttipanna på spisen, medans barnen får varsin smörgås,

Dunk!! tätt följt av gråt, hysteriska gråt. Melina har försökt klättra ut matstolen och fallit i golvet. Försöker förbrilt trösta medans jag inte vill bränna matförsök nummer 2... svär för mig själv tills maken kommer ner efter sin vila (han är sjuk..) och undrar vad som hänt? Bara en kväll, bara en, önskar jag att det kunde vara helt gråt fritt.. men det är väl som att önska att det ska vara sommar året runt. It's not gonna happen...

Nå nu har Melina lagt sig och Vasilis är näst på tur, sen ska maken och jag titta på 2 avsnitt av Heroes..
Ohh jag skulle inte tacka nej till lite godis nu....
He en trevlig kväll!

Kommentarer:

1 Lilja:

skriven

Usch vad jobbigt det låter =(

Du får försöka ha en trevlig kväll i alla fall!



Kram Lilja x

2 Misen:

skriven

Oj, oj . ja det låter som att du skulle vara förtjänt av lite godis!



Nej, ingen bebis än, bara väntan och längtan. Jo vi vet ju det att det finns skötbord man kan ha på badkar... Bara inte på vårt...

3 Misen:

skriven

Hej igen, förresten du kanske menade ju över, på väggen? Det hade vi gärna gjort , bara det att vi dels bor i hyresrätt och dels är väggarna i badrummet märkligt porösa och omöjliga att fästa något i. Tyvärr, tack för tipset ändå!

Kommentera här: