jobbig uppdatering

har insett att jag är super dålig på att lägga mina inlägg i kategorier, har varit för lat helt enkelt, men nu när jag börjat blogga igen för fullt och börjat få lite mer läsare så är det bara rent hyfs att faktiskt ordna mina inlägg så att ni lättare kan ta del av tidigare inlägg om tex vårt hem.,. Så nu har jag suttit och uppdaterat vart enda inlägg..puhh.. det tog lite tid även fast jag inte har skrivit sååå många inlägg.. Jag är fortfarande super sugen på något sött ska väl slita mig från datorn och parkera mig i soffan istället innan jag lägger mig..

Bye!

Kommentarer:

1 Lotta:

skriven

Hur har du gjort då? Min blogg behöver verkligen ordnas i kategorier...

2 Lotta:

skriven

Trodde att det var så bökigt.... suckar Men försvinner alla kommentarer då?

Kommentera här: