Utmanad

Jag har blivit utmanad av Jonna

Regler:

Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.



Här kommer 7 saker ni Inte visste om mig:

1. Jag gillar att stryka kläder, men det blir inte så mycket av det längre då det är så sjuk mycket tvätt nu..

2. Min dotter föddes i Bilen utanför SöS..

3. Min son är döpt efter sin Farfar enligt Grekisk tradition.

4. Min mormor var från Norge.

5. Jag älskar allt som är sött..

6. Min man och jag träffades medans jag skrubbade toaletterna på McDonalds..

7. Jag är bra på att påbörja saker men dålig på att avsluta.



Dessa nästa är utmanade:

Misen
Carola
TuMadre
Carolin
Cissi
Jonas
Ulrika

Ha en bra dag! Nu ska jag pyssla vidare bilder kommer snart..

Kommentarer:

1 Misen:

skriven

Jag svarar så klart på din utmaning och snart ligger det sju mer eller mindre intressanta saker om min på bloggen!

2 Jonas:

skriven

SVAR: Ska anta utmaning på lunchen... ha det bra! Kram

3 Cissi:

skriven

Va kul! Jag antar utmaningen... Om ett tag! Det var det här med att hinna sitta framför datorn med en unge i knät =)

Kram Cissi

Kommentera här: