Mitt liv är back on track

Har letat efter laddaren till min kamera i 3 veckor nu om inte mer och har insett att jag kommer inte att hitta den. har vänt upp och ner på huset, verkligen letat över allt och inte ett spår. troligtvis har den gått samma öde som min ipod så den dagen vi väl flyttar så lär dom väl ligga på samma ställe. suck. så jag tittade efter att köpa en ny laddare och en ny laddare kostade 1500:-!!! ahhh skit också tänkte jag men så hittade jag Mytrendyphone.se som säljer massa mobil och kamera tillbehör för en spottkyvel. så jag hittade en kompatibel laddare för 200:-!! så igår kom äntligen min laddare och jag har laddat hela dagen så ikväll ska jag bege mig ut och låta blixten brinna!
Känns verkligen som man fått sitt liv tillbaka, att inte tagit ett enda kort på flera veckor, speciellt på barnen. I vanliga fall så tar man ett 50 tal kort om dagen så det är en stor lättnat att kunna ta bilder igen.

Kommentarer:

1 Carola:

skriven

skönt o komma så billigt undan!

Fin bild på Vasilis o pappan i föregående inlägg.

2 Carola:

skriven

Tack. :)

Anmäl på statist.se så hör de säkerligen av sig om dina sötnosar också. :)



det är jättebra. Själv??



KRAMAR

3 Fifi:

skriven

Aha, I see :)

Nej bara jag är grekinna, min kille är svensk men han kan som du prata lite så jag vill ju att mina barn ska kunna grekiska och svenska så vi kommer prata med dom med båda språken.

4 Fifi:

skriven

Det roliga var att mannen som bodde här var 60 + och jag vet inte varför han valde den färgen, när vardagsrummet såg så konstigt ut..

Kommentera här: