I'm The Queen in Queen Nails



Jag har nog aldrig blivit så väl bemött på en salong. Där kunden faktiskt är i fokus. Där man inte behöver känna sig tacksam för att de tar sig tiden att utföra något åt en vare sig det är hos frisören eller någon annan.
Jag hade inte så mycket tid på mig eftersom jag hämtar barnen kl.12 på dagis, ville dels göra en pedikyr och nagelförlängning. "Inga problem, vi fixa" sa mannen bakom kassan och sen började de möblera om hela salongen för min skull så att jag kunde få manikyr samtidigt som jag fick pedikyr. Alla var glada och trevliga, artiga och vaksamma, frågade hur det var och småpratade lite. Först kände jag mig till besvär för att de började möblera om för min skull men hela tiden log de och verkade inte det minsta bekymrade.

I en underbar stor lädermassage fotölj fick jag sitta medans jag fick min Spa pedikyr samtidigt så började en trevlig man fila på mina naglar, bara luta sig tillbaka och njuta, det kändes konstigt först för jag är inte van vid denna Lyx, ja för det var så det kändes, jag kände mig totalt bortskämd och jag älskade det!
Ca 40 minuter Spa pedikyr  290:-
Akrylnaglar med vit tip 450:-

Total kostnad för en underbar behandling: 740:-

Och det bästa är att detta är en Nagelsalong, en riktig sådan så det jobbar massa gulliga tjejer där så det är lätt att komma på drop-in, och det är ingen slarvig och snabb salon, utan de tar sin tid, använder både slipmaskin, 3 olika typer av filar, oljor handkrämer allt man kan tänka sig! Måste verkligen rekomendera att ni provar för det var så underbart!
Queen Nails hittar ni på Stinsen i Häggvik,  övreplan vid Norra ingången.

Vet att jag inte skulle slösa denna månad men jag kunde inte motstå.. Jag måste skaffa ett jobb om jag ska fortsätta skämma bort mig själv så här..

Kommentarer:

1 P3:

skriven

Ska gå och testa Q nails idag faktiskt:D

2 AMANDA FALK:

skriven

jag bor i upplands väsby och har tänkt at göra gelé naglar jag har sett queen nails när jag shoppat i stinsen så för at ta reda på mer googlde jag dom då kom jag in på din blogg och när jag läste texten blv jag ännu mer sugen på att göra de så snart som möjlgt ;-)

föresten vet du om dom har någon hemsida?

sov gott!

3 Mimmi:

skriven

Visst e de bra :)) Jag fixar alltid mina naglar hos dem (kevin e bäst) och jag rekommenderar dem så klart. De har inghen hemsida som funkar iaf fast det finns en URL i broschyren ;)) men men .. billigt och snyggt!

4 issa:

skriven

Hej!

Jag gjorde mina naglar där igår, brukar gå hos en tjej i djursholm men igår hade jag inte tid och var redan i stinsen, (bor i danderyd så jag har nära).

Jag vet inte vad du tycker är snyggt, men jag tycker att dom gör ett sjukt dåligt jobb, detsamma sa min kompis. Dom blir alldeles för tjocka, de kan inte fila de jämna, de filar alldeles för långt in på min egen nagel så att den tar skada utav det + att de filade sönder mina nagelband. jag tycker att för dom pengarna, så kan man hitta en bra mycket bättre salong!

5 Sara:

skriven

http://www.queennails.se/index.htm

6 Hille:

skriven

Nu har Queen Nails fått upp en hemsida!



www.queennails.se :)

Kommentera här: