I'm beat!

Ikväll var jag så irriterad på barnen att jag var så nära på att få ett utbrott. Stackars Christos, det är inte vad jag vill att han ska få komma hem till när han spenderar en kväll tillsammans med oss. Men det är så tydligt och det är så glasklart att mina tabletter fungerar för mig. Jag glömde min pillerbox i London och har inte tagit en tablett sen söndag och nu börjar ilskan krypa ur mig. Minska lilla gör mig arg och irriterad och jag har bara mig själv att skylla..
Så jag tog min atarax för att lugna ner mig lite enda nackdelen (eller fördelen?) är att man blir otroligt trött på den, så när vi skulle kolla på Usual Suspects som är en av Christos absoluta favoritfilmer så var jag nära på att somna, inte för att det inte var bra för det var den men jag blev sååå trött bara, tar ett tag innan den börjar värka nämligen..
Nå nu ska jag lägga mig så tråkig som jag är men jag är ändå inte vidare bra sällskap ikväll tyvärr.

Förlåt älskling och älsklingar. Ni vet att jag älskar er. Nu och för alltid.

God natt.

Kommentarer:

1 Jonas:

skriven

God Natt vännen, hoppas att du får sova gott och mår bättre i morgon. Vi ses då med ett leende på läpparna. ;) Kram

Kommentera här: