Lite nervös är jag faktiskt..

Sitter här med en kopp te och leverpastejsmacka, snart är det dags att lämna barnen på dagis och åka till skolan. Sen. Sen bär det av till Grekland. Jag är lite nervös, har aldrig åkt flygplan ensam, och inte så länge heller, tur att det är mellanlandningar och väntetid så att det händer något på vägen. Skulle nog aldrig orka att flyga till tex Thailand flera timmar i sträck. En annan sak som känns konstigt är att åka utan varken barn eller man. Helt ensam. Samtidigt ska det bli skönt att få komma ifrån lite och när jag kommer tillbaka så är det första dagen på mitt nya liv. Nytt jobb, (+kanske nya vänner?) Ny start med min diet, har lovat christos minst 3 månader innan jag ger upp för att känna motivationen och se resultat och han har lovat att stötta och pusha mig så mycket han kan.  En ny mig. som kanske kan må lite bättre än förrut. Ett nytt oss. Lägga allt det gamla bakom oss och se framåt, ta vara på de små stunderna och framförallt kommunicera mera!

Nå nu är det dags för dagens dos av skvaller och nyheter ( ja i den ordningen såklart.. ) och sen ska jag väl slänga på lite ansikte och klä på barnen.

Tjingeling!

Kommentarer:

1 MAMMUT:

skriven

Men du nu blir ju jag också lite nervös..

Fast JAG vet att du fixar det mesta.

ha en bra dag Hjärtat mitt.

2 Jonas:

skriven

Flygningen kommer du att fixa galant, varför ska du flyga ensam utan din man?? Kram

3 Emme:

skriven

Var inte nervös, jag tror att det släpper när du väl är på väg! ;)

Kraam!

4 Anonym:

skriven

Jaha!

Det är du som fick världens bästa grek. Undrade precis då min duger ibland men verkligen inte är väldens bästa.....bara god nog åt mig..ha.

Förövrigt vill jag också åka till Grekland själv, varför får alltid karln göra det?

Kommentera här: