Ett långt avbrott

Det var ett tag sen jag skrev något vettigt, eller något alls för den delen.. Det beror på en del saker:
Dels har jag inte haft mycket lust och inspiration och dels så har jag inte velat skriva något då jag fick veta av min mäklare att en av spekulanterna hade hittat min blogg via artikeln från Aftonbladet. Jag ville inte skriva vad som hände med visningarna och nya huset ifall fler spekulanter skulle hitta till min blogg. Sen ledde det till att jag inte skrev något alls. Men nu ser det med största sannorlikhet ut som om vi INTE kommer att flytta. Det känns lite trist och ja vi går med liten fölust men jag tror att båda jag och Christos känner en stör lättnad faktiskt. Det var ett stort och dyrt projekt som faktiskt inte var vårt drömhem, när man kollar på det så fanns det många nackdelar som visade sig när man haft tid att smälta det och låtit det sjunka in.

Så nu är det bara att slappna av, planera för semester och fixa i trädgården. Det är planen för närvarande.. Men nu ska det bli lite frukost.


Ha en bra dag!

Kommentarer:

1 Jonas:

skriven

Lite trist, men om det ändå känns skönt så är det väl ändå ok... Ni har ju ett fint hus så det går väl ingen nöd på er direkt? :)

Kul att du är tillbaka iallafall... kolla in min nya blogg... http://jonashsvensson.se



Kraaaam

Kommentera här: