Dom också?

En rolig konversation så här på kvällskvisten mellan maken och mig via telefon:

Christos: "Finns det något godis kvar?"
Jag: "Nej."
Christos: " Den andra skålen då?" (Naturgodis)
Jag: "Nötterna ligger i vardagsrummet"
Christos: "Kan du inte lägga dom i kylen, jag gillar inte när chokladen blir varm"
Jag: "Jag sa nötterna.."
Christos: " Vadå är chokladen också slut?"
Jag: " Mmm..."
Christos: "Du är inte så bra på att hålla dig från godiset som jag är.."
Jag: "Jag är kvinna, vad förväntade du dig?"


Nå nu ska jag ta och hoppa i sängen. Behöver min skönhetssömn. Imorgon kanske jag kommer till solariet som jag skulle ha gjort idag, sen funderade jag på det där med naglar, såg när jag var på Kick's idag att Depend har kommit med ett nytt professionellt nagelkit för ca 300:- med dubbla Gelflaskor + 72 tippar, så det räcker ju betydligt längre än att gå till salongen och betala 500:- kanske jag kan ge mamma lite snygga naglar med.. ska kolla på det imorgon.

God Natt!

Kommentarer:

1 Carolin:

skriven

Ha ha ha! Vad söta ni är!

Kommentera här: