Uppdatering: Kökshörna för barnen



Vasilis lagar mat med de nya kastrullerna som jag köpte på Ikea idag.



Sedan ska han "diska" i den lilla "diskhon" som jag gjorde av en hundmatskål i plåt som jag med mycket möda sågat ut i både bänkskiva och skåp..



Kaffe? Melina leker med de nya kopparna och faten i porslin även de från Ikea i härliga pastellfärger.


Fläktkåpan på väggen har jag målat med Silver metallic färg och plattorna och "ugnsluckan" har jag klippt ut av svart självhäftande film som man kan hitta i hobby och färgbutiker.

Kommentarer:

1 En mammut:

skriven

JA jag säger bara -du måste ha en fantastisk mamma som har gett dig så bra pysslar ge´ner...hi hi

Men fint blev det ialla fall..

En liten färglad hylla blir pricken över i;et

och någon form av kran..kanske.. och ett par förkläden och ett par, bla bla bla.. oj håller vist på att ta över !!

PUSSEN & KRAMEN

2 Jessica:

skriven

Vilket fint hus ni har!! Vad kul att bygga nytt!!

Vilket fint kök barnen har..

Kommentera här: