Morgon mys



God morgon! Ja för trotts en halvjobbig natt så är det faktiskt en skön morgon! Bestämde mig för att försöka ändra våra dåliga vanor med att äta frukost i soffan.. dels är det inte så bra för barnen och dels för att det blri så skitigt i soffan och på mattan.. Så vi dukade lite mysigt med ljus och satte på lite mysmusik och åt frukost tillsamman.
Barnen fick årets första risgrynsgröt vilket var väl sådär tyckte de.. och jag tog mina . . . Ägg!

4.23 vaknade Melina och var ledsen, så fort jag öppnade dörren så kännde jag lukten av bajs, och det var inte lite heller ska jag säga.. så ner och spola av, som tur var hade jag satt på henne pyamas så det mesta håller sig på "insidan" så man slipper skura hela sängen, bara nyta lakanet.

Ingen av de har feber och är på gott humör, ja förutom när Vasilis puttar Melina ur soffan, han börjar bli riktigt jobbig med det, hela tiden puttas och slåss - det enda negativa med dagis med äldre barn..

Så jag tror faktiskt att Melina får gå på Dagis idag med, Jag kanske verkar självisk men dom mår båda bra så varför inte?  Själv ska jag gå på Bestsellers outlet idag i Häggvik, där de säljer ut sina provkollektioner sista helgen i månaden, med märken som Vila, Nameit och Only...

Ha en bra dag!

Kommentarer:

1 Misen:

skriven

Åh, vilken mysbild! ser jättefint ut. Uga, inte lätt med dålig i magen... Får mig att ångra lite igen att vi inte lyckas ha skötbord i badrummet. Ha en bra dag och hoppas du hittar nåt fint!

Kommentera här: