Inte skulle väl jag betala mer..

.. För koppar än guld? Det säger väl sig själv.

Så varför skulle jag betala mer för en Pappstjärna än en i metall?
Tog barnen och åkte till Stinsen för att köpa nya adventssjärnor, och jag blev helt chockad! Att en pappstjärna kostade mellan 300-500:- !! och sen tillkommer det själva lampan... brevid hänger en gammal hederlig metall sjärna, ni vet sån som man hade i fönstret när man var liten.. den kostade 130:-

Helt sjukt! Varför ska en i papper vara dyrare än en i metall? För att det är populärt med den modellen? Om jag vill ha en i papper kan jag lika väl göra en själv. För ett papper som inte kostar med än 20:-
Jäkla julhandel, fattar inte att folk köper sånt.
Jag hittade även en stjärna som jag ville ha, liten nätt mörkräd glasstjärna, men det var också orimligt dyr, 700:- ville dom ha, och det är ju inte precis att jag bara ska köpa en... Suck.. ska kika lite på nätet om jag hittar något bra. Har ni några tips?

Kommentarer:

1 Angelica:

skriven

På halens.se har du stjärnor på fot för 149 kr..

Kommentera här: