Ett kärt återseende och en ny vän


Stor Väggklocka från Sia 495:-


Japp! Nu är den tillbaka min allra bästa vän.. Min Kamera!
De bytte lite saker i objektivet och det gick på garantin så ingen kostnad vilket var skönt!
Tog en lite tripp förbi till Christos jobb för att säga hej, och på vägen hem så stannade jag förbi Sia och köpte denna underbara klocka! Har sett den förut många gånger men inte köpt den men nu så slog jag till. Och den passar utmärkt ovanför vår bardisk i köket. Var liksom något som saknades där.. En tom vägg som bara skrek efter lite dekoration!

Kommentarer:

1 En mammut:

skriven

Japp, och tänk så bra den kommer att passa hos mig när Christos slänger ut den...Hi Hi

Pussen & kramen

2 Carola:

skriven

du e grymt duktig på att fota.... o hitta massa snyggt till ditt hem.

Kommentera här: